74. Vakantie

Bakken regen en harde wind. Het houdt maar niet op. Ik word er droevig van. Waar is het zomervakantiegevoel? En niet alleen dat van mij. Wat heb ik een medelijden met die kampeerders en bootjesmensen die dit al een week of drie achterelkaar beleven. Ik zou ze wel allemaal mee naar huis willen nemen. Ik zou ze direct onder een hete douche zetten, hun kleren wassen en drogen en ze lekker droog en warm onder de wol stoppen. Dit is echt, echt afzienDe groep Toerzeilers die naar Oost-Engeland gaat, ligt in IJmuiden verwaaid. Toerzeilers die richting Denemarken gaan, liggen al dagen verwaaid in Makkum. Een andere groep Toerzeilers, die op weg is naar de oostelijke Duitse Wadden, ligt al dagen "gevangen" op Borkum. Wij liggen ook verwaaid, maar dan in onze eigen achtertuin. We zijn niet vertrokken met dit weer. Thuisblijven en afwachten is op dit moment nog de beste optie. Ooit zal het weer opknappen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten