272. Storm

Er staat een windkracht 8 in het binnenland. Aan de kust en rond de eilanden waait er een 9. Blij dat ik niet nu niet op het water zit!

Ons bootje staat op de kant, ingepakt in een dikke zwarte 'jas'. We zijn nog steeds erg blij met het 'Bootzeil' dat we een paar jaar geleden op BOOT Holland hebben gewonnen. We kunnen het niet laten, we moeten toch even kijken hoe de Sylke erbij staat. Gelukkig is het voor ons bofferds maar vijf minuten rijden.

Gelukkig, niets aan de hand. Geen flapperende hoekjes en geen losse touwtjes. Er steken geen scherpe punten door het zeil... Bij sommige buurboten is het wel anders. Even een filmpje maken: er is in deze tijd van het jaar al zo weinig nieuws te melden van het botenfront!



1 opmerking:

  1. Mijn Sail Ya lag er gisteren 'schuin' bij. De wind in de haven was krachtig genoeg om me over de steiger te duwen, en rukte en sleurde stevig aan mijn FS22.
    Nee, inderdaad, met deze wind ben ik liever een stuurman op de wal :P

    BeantwoordenVerwijderen