115. Video en HISWA

De technische ontwikkelingen staan niet stil. Onze videocamera is nog helemaal niet zo oud, maar HD of zelfs full HD, daar heeft hij nog nooit van gehoord. We hebben wel een full HD tv. Bovendien worden mijn filmpjes nog wel eens met een beamer op een groot scherm vertoond. Dan zie ik zelfs, dat de beelden niet meer zo heel scherp zijn.

Dus toch maar uitkijken naar een nieuwe camera. Uiteindelijk iets gevonden naar onze smaak en onze beurs. We nemen hem straks natuurlijk mee de oceaan over, maar dan moet er eerst proefgedraaid worden. Ons bezoek aan de HISWA is daar een mooie aanleiding voor. Voor het filmpje klik hier.

Speciaal voor Henk heb ik wat beelden gemaakt van Maarten; speciaal voor Kris van de Saffier... Speciaal voor alle anderen een paar beelden van Laura Dekker en Henk de Velde en van een droomjacht!

Als ik het filmpje bekijk op mijn grootbeeld tv, ben ik benieuwd of ik duidelijk een verschil zie.

2 opmerkingen:

  1. Fraai filmpje, mooie beeldkwaliteit en ook vlot gemonteerd. Compliment.
    Met welk programma monteer je? Ik maak ook af en toe wat bewegend beeld met mijn fototoestel maar heb nog niks handzaams gevonden om te monteren.
    Groet
    jur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben een IMac en ik monteer dus met het Apple programma iMovie. Heel makkelijk in het gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen